Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)
ort

25 évvel ezelőtt, a reklámpiaci szereplők által alapított Önszabályozó Reklám Testület stratégiai feladata, hogy a reklámozás területén a reklámozásra vonatkozó szabályozásban az önszabályozás mint a jogi szabályozás kiegészítője, helyettesítője elfogadott legyen. (ld. „Better regulation”) Ennek érdekében a testület feladata a társadalmi érzékenység elemzése, annak figyelembevétele, a hatóságokkal és jogalkotókkal való kapcsolattartás. Az ÖRT konkrét tevékenységei - pl. előzetes véleményezés, edukáció, útmutatók készítése, panaszkezelés, valamint monitoring vizsgálatok készítése - a szakma szereplőinek napi munkáját is segítik.

Az ÖRT a társszabályozás keretében ezekkel a területekkel foglalkozik:

A társszabályozás keretében:

Hatályos magatartási kódex

Elérhetőség:

Bővebb információ az ÖRT honlapján.