Kedves Érdeklődő! Az alábbiakban azokat a kutatásokat látja, melyeket a társszabályozók készítettek!
Alkoholtermékek reklámjai 2024. I. félév
Család és az azon belüli nemi szerepek megjelenítésének vizsgálata a reklámokban 2023. I. félév
Emberi méltóság vizsgálata a gyermekek megjelenítésével készült reklámokban 2023. II. félév
Támogatói megjelenés 2022. I. félév
Gyermekek ártalmas helyzetben történő ábrázolásának vizsgálata 2022. II. félév
Gyermekek emberi méltóságának vizsgálata digitális reklámokban 2021. I. félév
Gyermekek vásárlásra történő közvetlen felszólítása 2021. II. félév
Támogatói megjelenések 2020. I. félév
Ártalmas magatartás és környezetvédelem 2020. II. félév
Alkoholtermékek reklámjai 2019. I. félév
Környezetvédelem 2018. I. félév
Gyerekeknek szóló élelmiszerreklámok 2017. I. félév
Nyaggatás a reklámokban 2017. II. félév
Pornográfia és indokolatlan erőszak reklámokban 2016. I. félév
Időskorúak megjelenése reklámokban 2016. II. félév
Vallási jelképek, vallási és világnézeti meggyőződés megsértésének vizsgálata 2015. I. félév
Ártalmas magatartásra ösztönzés 2015. II. félév
Gyerekek közvetlen vásárlásra való felszólítása reklámokban 2014. I. félév
Alkoholtermékek reklámjának vizsgálata – monitoring eredmények 2014. II. félév
Kiskorúak veszélyes helyzetben való ábrázolása – monitoring eredmények 2013. II. félév
Alkoholtartalmú italok reklámjairól szóló monitoring eredmények 2012. II. félév
2012 Ősz - A lekérhető médiaszolgáltatások magyarországi piacának felmérése
2013 Ősz - Televíziós tartalmak nézése a TV képernyőjén kívül más eszközökkel, más platformokon
2015 Ősz - A tartalomfogyasztás algoritmusa
2016 Ősz - A Nyugat-Európában élő magyar állampolgárok audiovizuális médiafogyasztási szokásai
2017 Ősz - Az életkor előrehaladtával változó médiafogyasztási szokások vizsgálata - I. fázis
2018 Ősz - A TV, mint másodképernyő
2019 Ősz - A TV megítélése hirdetői szemmel
2020 Ősz - Az életkor előrehaladtával változó médiafogyasztási szokások vizsgálata - II. fázis
2021 Ősz - A műsortípusok szerepe különböző nézői csoportokban
2022 Ősz - A "hagyományos" televíziózáson túlmutató eszköz használat az 50-75 évesek körében
2023 - Az életkor előrehaladtával változó médiafogyasztási szokások vizsgálata III. fázis
2012 - Kommentek megítélése (elemzés)
2013 - Csehország, Románia és Szlovákia online médiapiaca
2013 - Felmérés a magyarországi médiaképzésekről
2014 - Online médiafogyasztás és szegénység
2014 - Digitális múlt – Oral history archívum - A magyar tartalomszolgáltatás korai története
2015 - Facebook használati szokások
2015 - A reklámadó hatása az online tartalomszolgáltatásra
2017 - Digitális készségfejlesztés és online tartalomfogyasztás („Legyen Ön is álhírvadász” honlap)
2019 - Online tartalomfogyasztási szokások Magyarországon (Influencer kutatás 2019)
2020 - MTE Fizetőstartalom-kutatás
2022 - A magyar online tartalomszolgáltatás jövője a reklámtorta alakulásának tükrében
2022 - A videos tartalmak szerepe a magyar internetes népesség online tájékozódásában
2023 - A mesterséges intelligencia szerepe az online tartalomszolgáltatásban – interjús kutatás