Milyen ügyben tehetek panaszt?
Útmutató a panaszbejelentés kapcsán.

Tisztelt Panaszbejelentő!

Köszönjük, hogy tudatos médiafogyasztóként figyeli a különböző médiumokat! Legyen szó televíziós, streaming, rádiós, nyomtatott sajtóban megjelent vagy online tartalomról! Fontos tisztázni, az, ha valami nem az ember ízlésének megfelelő, még nem biztos, hogy jogszabályba ütközik.
Ugyanakkor kiemelten fontos feladatunknak tartjuk, hogy segítsük a felhasználókat, így kérjük, amennyiben olyan tartalmat tapasztal, amikor például nem megfelelő korhatárbesorolást lát, vagy olyan tartalommal találkozik, ami az emberi méltóságot sérti, vagy gyűlöletkeltő, mindenképpen forduljon hozzánk bizalommal.
Érdemes a mediapanasz.hu oldalon a BEMUTATKOZÁS menüre kattintva megismerni az egyes szervezetek Magatartási Kódexeit is. Felhívjuk a figyelmét továbbá arra, hogy a mielőtt panaszt nyújt be a mediapanasz.hu oldalon, a társszabályozó szervezet eljárása előtt a Magatartási Kódexek 23. §-a szerint meg kell keresnie a tartalmat közzétevő tartalomszolgáltatót, illetve a kérelemnek tartalmaznia kell a Magatartási Kódex 25. §-ában meghatározott adatokat.

A főoldalon található ŰRLAP segítségével jut el hozzánk a panasza.

Miután kitöltötte, utána jut el a megfelelő társszabályozó szervezethez, vagy ha nem az ő hatáskörükbe tartozó ügy, akkor a Médiatanácshoz a bejelentése. Kérjük, minden esetben valós adatokat adjon meg, így biztosítva, hogy válaszunkat megküldhessük az Ön részére!